Wil jij je zakelijke telefonie naar een hoger niveau tillen? Dat kan door VoIP internetbellen te combineren met een mobiel abonnement van Youfone Zakelijk! Deze combinatie levert je meer communicatiemogelijkheden en betere gesprekken op. Daardoor kun je beter samenwerken met collega’s en klanten beter van dienst zijn.
VoIP is een afkorting voor Voice over IP of Voice over Internet Protocol. Dat is bellen via het internet. Je moet dan misschien denken aan bellen via Microsoft Teams of Skype, maar VoIP werkt iets anders. Je maakt namelijk wel gebruik van het telefoonnetwerk. Je spraak wordt dan omgezet in data en verstuurd naar de ontvanger. Daar wordt de data weer omgezet naar spraak, zodat de ontvanger kan horen wat je zegt. Hierdoor is je gesprekskwaliteit fantastisch.
RSH levert alles wat jij nodig hebt om te kunnen internetbellen: van een VoIP centrale tot speciale software om internetbellen via je smartphone mogelijk te maken. Wil je meer weten over VoIP en de voordelen van internetbellen?
Wil je meer flexibiliteit? Het kan met een zakelijk mobiel abonnement van Youfone Zakelijk. Wij snappen dat elk bedrijf andere behoeftes heeft op het gebied van mobiele telefonie. Daarom bieden wij flexibele mobiele abonnementen aan van Youfone Zakelijk. Het abonnement is volledig af te stemmen op de behoeftes van jouw bedrijf. Bepaal zelf of je alleen data in je bundel wilt of dat je ook onbeperkt wilt bellen en sms’en. Veranderen je behoeftes? Dan pas je je abonnement eenvoudig aan. Zo heb je grip op je verbruik en kosten.
Je zakelijke telefonie is optimaal geregeld als je VoIP combineert met een mobiel abonnement. Je hebt dan altijd je zakelijke vaste nummer en mobiele nummer bij de hand, ook buiten kantoor en in het buitenland. Zo ben je nog beter bereikbaar voor collega’s, klanten en leveranciers.
Naast een betere bereikbaarheid zorg je met deze super combinatie ook voor meer functionaliteit en flexibiliteit. Zo kun je doorschakelen naar een ander toestel, mobiele telefoon of ander nummer. Verder kun je via je smartphone gebruik maken van telefoonfuncties zoals voicemail-naar-e-mail, wachtstand, oproepopname en nog veel meer. Ook kun je kiezen of je met je mobiele of vaste nummer belt; handig als je niet aan iedereen je mobiele nummer wilt geven.
Ben je benieuwd hoe de combinatie van VoIP en mobiele telefonie jouw zakelijke telefonie kan verbeteren? Neem dan contact op voor een vrijblijvend gesprek.
Onze zakelijke telefonie oplossing biedt een naadloze integratie met je huidige CRM- of ERP-software. Dit betekent dat het moment dat een oproep wordt ontvangen of geplaatst, de relevante klantgegevens onmiddellijk beschikbaar zijn.
Deze integratie minimaliseert de noodzaak voor herhaaldelijke identificatievragen, waardoor je team direct toegang heeft tot cruciale informatie, van klantgeschiedenis tot eerdere interacties en aankoopgegevens.
Deze efficiëntie in informatievoorziening stelt je team in staat om gepersonaliseerde en snelle service te bieden, wat leidt tot een merkbare toename in klanttevredenheid.
Onze ICT specialisten kunnen jou op talloze manieren helpen om jouw zakelijke telefonie te beveiligen. Vraag een vrijblijvend gesprek aan om te ontdekken hoe we jou kunnen helpen.
Het verlagen van administratieve taken biedt je teams de gelegenheid om zich te concentreren op het bieden van kwalitatieve klantenservice. Deze verschuiving in focus resulteert niet alleen in een toename van de klanttevredenheid maar draagt ook bij aan een positiever en gemotiveerder werkklimaat voor je medewerkers. Onze oplossing draagt verder bij aan het verfijnen van je bedrijfsvoering, waardoor je organisatie niet alleen efficiënter te werk gaat, maar ook effectiever in het behalen van haar doelstellingen.
Door administratieve taken te stroomlijnen en te automatiseren, ontstaat er meer ruimte voor persoonlijk klantcontact en service op maat. Dit persoonlijke element is cruciaal in het opbouwen van langdurige klantrelaties en het versterken van de klantloyaliteit. Tevreden klanten zijn immers de beste ambassadeurs voor je merk.
Tegelijkertijd ervaren medewerkers minder werkdruk en meer voldoening in hun werkzaamheden. Het directe gevolg van minder tijd besteden aan repetitieve administratieve taken is een hogere werktevredenheid en een grotere betrokkenheid bij het bedrijf en zijn missie. Een positieve werksfeer leidt tot betere prestaties.
Onze oplossing biedt dus een tweeledig voordeel: het verhoogt niet alleen de klanttevredenheid door verbeterde service, maar optimaliseert ook de werkomgeving voor je team. Dit creëert een win-win situatie waarbij zowel de klant als de medewerker centraal staat, en draagt bij aan een duurzaam succesvol bedrijf.
Onze zakelijke telefonie is meer dan slechts een tool, het is een partner in het verbeteren van je klantcommunicatie.
Door de veelzijdigheid en het gebruiksgemak is het een onmisbaar instrument voor elk bedrijf dat zijn klantenservice en interne communicatie naar een hoger niveau wil tillen.
Ontdek de mogelijkheden voor jouw onderneming. Neem vandaag nog contact met ons op en maak de transformatie
Ontdek hoe je de efficiëntie en effectiviteit van je bedrijf kunt verbeteren door onze geavanceerde oplossing te gebruiken, inclusief zakelijke telefonie en integratie van mobiele telefonie.
Met onze oplossing kun je administratieve taken verminderen, waardoor je teams zich kunnen concentreren op het leveren van hoogwaardige klantenservice. Dit resulteert in verhoogde klant- en medewerkertevredenheid en draagt bij aan een efficiëntere bedrijfsvoering.
Wacht niet langer! Neem nu actie en transformeer je bedrijf. Verbeter de klantenservice en interne processen door contact met ons op te nemen. Ontdek hoe onze zakelijke telefonie oplossing jouw bedrijf kan helpen groeien en succesvol te zijn. Contacteer ons vandaag nog!