5 mei, 12:11 - Op dit moment is er een landelijke internet stroring, diverse providers ondervinden hierdoor problemen.

Website i.c.m. online marketing

Een website die leads en klanten oplevert

Webdesign is meer dan alleen een mooie homepage. De gebruikservaring is belangrijk bij de beoordeling van een website. De navigatie moet perfect zijn afgestemd op de wensen van de potentiële klant.
Krachtige hosting en regelmatig onderhoud zorgen dat de website blijft draaien. Er wordt gebruik gemaakt van bepaalde plugins om bijvoorbeeld inschrijvingen op jouw email-lijst bij te houden. Zo mis je nooit meer cruciale data die jou helpen met het behalen van succes.

Dé BASIS

Een WordPress website

Een website

Bij RSH kun je terecht voor alle zaken m.b.t. je (nieuwe) WordPress website.
Van nieuwbouw, verbouw, uit- en ombouw tot hosting, onderhoud en support.
Van een basis website met 5 pagina’s, tot een online marketing machine die dagelijks nieuwe leads en klanten oplevert.

Website in 1 week

Dit pakket bestaat uit een WordPress website met 5 pagina’s (vaak: home, aanbod, blog, over mij/ons, contact), opgemaakt in stijl o.b.v. bestaand logo en kleuren.
Je levert het materiaal aan en binnen een week staat je nieuwe site.
Je website verdient ook goede hosting, vanaf €29 p/m leveren wij dat, inclusief onderhoud en 24/7 support indien er iets mis gaat!

Website op maat

Bij dit pakket gaan we eerst je wensen en het doel (van de website) in kaart brengen.
Vervolgens kijken wat daar voor nodig is, maken we een planning en maken of verzamelen we content die we nodig hebben.
Dit proces duurt in de voorbereiding en de uitvoering vaak langer.
De prijs hangt af van de hoeveelheid en complexiteit.

Marketing Plan

Mooi, zo’n (nieuwe) website…maar het liefst heb je dat het geen kostenpost is, maar een bedrijfsmiddel dat leads en klanten oplevert.
Daarvoor gaan we een dag(deel) sparren om te kijken hoe en op welke manier we jullie aanbod kunnen vermarkten. Waar de focus op moet, en wie daar verantwoordelijk voor is.
Na het sparren wordt het plan uitgewerkt en dan begint fase 2.

All-inclusive service

USP

Voor je website kunnen we naast je hosting ook je domeinregistratie/beheer en email (cloud dienst) regelen.
Bij RSH kun je daarmee met al je digitale diensten onder 1 dak terecht.
Met 24/7 support zoals gezegd. Buiten kantoortijden alleen voor storingen, dat dan weer wel.

Het is geen keiharde voorwaarde, maar wel een uitdrukkelijke wens dat je het domein bij ons registreert of naartoe verhuist. Alleen op die manier kunnen we het vanaf de start optimaal instellen en snel service verlenen indien nodig.
Je wordt/blijft eigenaar van het domein. Dat klinkt logisch, maar ‘bulkpartijen’ doen dit vaak (on)bewust niet.
We stellen A- + AAAA-records, MX records (Autodiscover) en een SPF record in, en eventueel extra records als DKIM en DMARC maar ook records voor gekoppelde software in.

In veel gevallen heeft een klant de email op (dezelfde) webserver draaien als de website. Dit is om meer redenen niet handig, dus de voorkeur is om dat op een aparte emailserver te doen. Liefst via RSH, vanwege support.

RSH biedt hiervoor Office365 en/of Exchange mailboxen.
De kosten zijn vanaf €9,50 p/m per mailbox, inclusief SPAMfilter.
De emailservice in inclusief dagelijkse backup, met een retentie van 30 dagen.

Het voordeel van Exchange is dat je alleen een gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebt om de email op je apparaat(en) in te stellen. Er is geen POP3/IMAP protocol, maar de werking lijkt het meest op die van IMAP; je kan de email synchroon gebruiken op meerdere apparaten tegelijk.

Het instellen/verhuizen van de email voor de klant kan op afstand door RSH worden gedaan o.b.v. nacalculatie.
Gemiddeld neemt dit zo’n 1,5 – 2 uur in beslag, afhankelijk van het aantal mailboxen en de grootte er van.

RSH heeft eigen servers ingericht en geoptimaliseerd voor WordPress websites. Dit is in feite shared-VPS hosting, met voldoende resources voor jouw website.
Mocht jouw website ineens veel meer bezoekers ontvangen (door ons marketingplan ??!), dan schalen we de resources voor jou op.

Vooralsnog bieden we 3 basispakketten aan:

  • Pakket A
  • Pakket B
  • Pakket C

Pakket A is ‘standaard’ WordPress hosting.
Hier zit de standaard installatie in + een (licentie-loos) thema + een aantal basis (= ook licentie-loos) plugins.

Pakket B is een pakket waarbij je de optie hebt om de functionaliteit uit te breiden met bv een webshop (Woocommerce) of Events of een online leeromgeving (er zijn meer opties, maar dit gebruiken we in de communicatie).

Onderhoud aan deze configuraties is complexer/tijdrovender en daarom duurder.

Pakket C is wanneer je een combinatie van uitbreidingen uit pakket B hebt, bv een online leeromgeving plus een webshop.

Ook hier geldt dat het complexer en daarom duurder is.

Met complexer bedoelen we dat er meer fout kan gaan.
Wanneer je meerdere plugins met elkaar gaat combineren, dan is de kans op ‘fouten’ ook groter.

Wanneer iedere plugin-maker 100% de WordPress standaard volgt, zou het in theorie altijd goed moeten werken en zonder conflicten met/naast elkaar moeten werken.
In de praktijk is dat niet altijd zo, en daarom is de ‘verzekering’ (hostingpakket) duurder.

Inbegrepen bij de maandelijkse hosting-prijs zit het onderhoud van de WordPress website.
Specifiek gaat het om de WP core-, (licentie-loos) thema & (licentie-loze) plugin updates.
Zijn er plugin’s met een licentie verbonden (op een paar, bv Elementor) na, dan kom je automatisch in pakket B.
In welk pakket je komt wordt door ons bepaald. In enkele gevallen kan het maatwerk worden en wordt de maandprijs in overleg met de klant vastgesteld.

Support wordt grofweg onderverdeeld in 2 categorieën:

  • Service (inbegrepen/onbetaald)
  • Nacalculatie

Waar precies de grens ligt is niet in 1 zin te omschrijven, en wordt ook aan het inschattingsvermogen van de medewerker gelaten.

In de basis geldt dat het onder service valt wanneer er een storing/urgent probleem is wat niet door de klant zelf is veroorzaakt, maar door de techniek.

Nacalculatie is wanneer de klant een verzoek tot aanpassing heeft, of iets zelf heeft aangepakt en wat niet lukt…of erger, de hele boel in de war heeft geschopt.

Voor deze 2 categorieën heeft de klant 2 opties om contact met RSH op te nemen:

  • Bellen (indien dus urgent probleem)
  • Mail sturen naar support@rsh.nl > wordt automatisch een ticket in ons CRM

Tevreden Web klanten

Deze ondernemers gingen je voor;

Eerst samen doelen helder

Nieuwsgierig? Let's talk!

Wij weten als geen ander wat er komt kijken bij het maken, ontwerpen en het veilig laten draaien van een goede website. Omdat het verhaal en het doel de belangrijkste allereerste stappen zijn gaan wij graag met je in gesprek. Zo kunnen we samen de strategie bepalen en bouwen wij geheel naar wens, de perfecte website. We gaan met jou kijken naar de verschillende mogelijkheden om de juiste snaar te raken en vertrouwen te creëren.
Geef jij graag de dingen uit handen waar je zelf geen tijd voor hebt? Of weet je zelf weinig van hosting en het onderhouden van een website?
Wij gaan graag met je in gesprek.

Een nieuwe website, of je huidige website verbeteren begint met het helder krijgen van je doel(en)…en dan kijken hoe je dat kan bereiken d.m.v. techniek en inzet.

Ronald gaat graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken.
Vraag hieronder een gesprek aan.