[servicestatus_header]

VoIP telefooncentrale van RSH

De VoIP telefooncentrale van RSH is meer dan een centrale. Wij werken namelijk met 3CX. Dit is een compleet communicatieplatform waarop je niet alleen kunt bellen, maar ook kunt chatten, Whatsappen, Facebookberichten beantwoorden en vergaderen via een videoverbinding. Je hoeft dus niet steeds te switchen tussen verschillende apps, maar hebt alles op één centrale plek.

Wat is een VoIP telefooncentrale?

Een VoIP centrale is een telefoonsysteem in de cloud. Je belt dan via het internet. Om te kunnen internetbellen, heb je speciale VoIP software nodig. RSH gebruikt hiervoor 3CX. Via deze online centrale kun je alles zelf instellen en beheren. Hier koppel je ook al je VoIP telefoons en softphones aan je centrale en dus aan het telefoonnummer (of nummers) van jouw bedrijf.

De mogelijkheden van onze VoIP centrale

In de speciale online omgeving kun je jouw telefooncentrale naar wens inrichten. Dat begint met het koppelen van de juiste toestellen aan jouw VoIP centrale. Het telefoonnummer van je bedrijf is ook gekoppeld aan de centrale in de cloud. Heeft jouw organisatie meerdere telefoonnummers, bijvoorbeeld voor verschillende afdelingen? Dan kun je in de online telefooncentrale de juiste toestellen aan de juiste telefoonnummers koppelen.

Verder kun je ook een belplan maken. Je geeft dan aan wanneer welke telefoon moet gaan rinkelen. Ook kun je extra opties instellen, zoals doorschakelen, keuzemenu’s en openingstijden. Het instellen van je telefooncentrale hoef je niet zelf te doen. Als je kiest voor VoIP van RSH kunnen we jouw centrale helemaal op maat maken voor jouw organisatie.  

Wil je meer weten over de opties van een 3CX telefooncentrale?

Stap over op VoIP

Een VoIP centrale is in verschillende opzichten beter dan een traditionele PBX centrale. Allereerst heb je geen fysieke centrale nodig, wat scheelt in de kosten. Daarnaast heb je met internetbellen toegang tot veel functies die je bij traditioneel bellen niet hebt. Verder is de gesprekskwaliteit beter, is je centrale goed beveiligd in de kwijt en ben je beter bereikbaar voor klanten.

Benieuwd hoe VoIP jouw zakelijke telefonie kan verbeteren?

De voordelen van een centrale in de cloud:

Wat onze klanten zeggen:

Vakmensen. Denken in oplossingen!!! Snel en zorgvuldig. En gastvrij.
Joop De.vries
Joop De.vries
2023-03-21
Prettige vakmensen
w mastebroek
w mastebroek
2023-02-03
Professioneel bedrijf met goede service
johan zoer
johan zoer
2022-07-04