RSH ICT Management is een samenwerking aangegaan met Youfone zakelijk mobiele telefonie. Hierdoor profiteer je van betrouwbare mobiele telefoniediensten, waarbij je realtime inzicht hebt in jouw verbruikskosten.
Geniet van de voordelen die Youfone en RSH ICT Management jou bieden!
Geniet van de voordelen die Youfone en RSH ICT Management u bieden!
Hieronder beantwoorden we een aantal veelgestelde vragen rondom Youfone mobiele telefonie.
KPN
Ja, dit is 1-op-1 dezelfde kwaliteit. Youfone is light-MVNO van KPN. In dit model maakt Youfone mobiele telefonie volledig gebruik van het KPN netwerk, de roaming afspraken en alle systemen van KPN. Dit betekent dus 100% dezelfde kwaliteit als KPN.
Nee, dit is uitgesloten. Hier is een ‘non-discriminatieclausule’ voor opgenomen dat KPN zichzelf technisch niet mag bevoordelen t.o.v. Youfone mobiele telefonie. Er is wel een uitzondering, KPN heeft het recht om nieuwe innovaties als eerste zelf te introduceren. Dit wordt met een vertraging vrijgegeven aan Youfone.
Nee.
Ja, tegen een meerprijs.
Ja, Youfone mobiele telefonie heeft 5G beschikbaar met de snelheid van max. 256 Mb. Later in 2023 komt ook de 500 MB 5G snelheid beschikbaar tegen een meerprijs.
Ja, afhankelijk of het betreffende mobiele apparaat dit ondersteund.
Ja, afhankelijk of het betreffende mobiele apparaat dit ondersteund.
Dit is een nieuwe voicemail methodiek, waarbij voicemail als audio bestand binnenkomt. Op Apple devices zit dit standaard in de native dailer app, Android download de Youfone app.
Je kunt de abonnementen van Youfone Zakelijk afsluiten o.b.v. 3 jaar, 2 jaar, 1 jaar of 1 maand. Hoe langer je het abonnement vastzet, hoe meer prijsvoordeel. 3-jarige abonnementen zijn het voordeligst.
Ja, tot max. 30% van het totaal per jaar.
Nee, uitbreidingen krijgen dezelfde einddatum als alle andere nummers. We noemen dit uniforme contracteinddatum. De looptijd van het contract start bij activatie van het 1e nummer. Alle toekomstige uitbreidingen krijgen dezelfde einddatum. Wel zo makkelijk.
Heb je meerdere abonnementen met dezelfde spraak- en/of databundel, dan kunnen deze onderling met elkaar gedeeld worden. Heb je bijvoorbeeld vijf abonnementen die allemaal 3GB data hebben, dan wordt dat één grote databundel van 15GB. Handig voor die ene collega die altijd net over zijn 3GB databundel heen gaat. Bij het opmaken van de factuur wordt voor alle abonnementen de balans opgemaakt. Wanneer iemand meer dan zijn bundel verbruikt heeft, worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht zolang het totaal tegoed niet wordt overschreden. Wanneer de totale groepsbundel alsnog wordt overschreden, dan worden de kosten naar rato aan de betreffende eindgebruiker toegekend. Eventueel resterende tegoeden zijn niet mee te nemen naar de volgende maand.
Abonnementen met een databundel van dezelfde grootte, delen hun data met elkaar tot een maximum (!) van 60GB per individueel abonnement. Hierboven betaal je een scherp buiten bundel tarief. Abonnementen met onbeperkt bellen kunnen tot een maximum (!) van 4.000 minuten of sms berichten per individueel abonnement. Hierboven betaal je een scherp buiten bundel tarief.
Ja, overal binnen de EU zijn de spraak- en databundel van Youfone mobiele telefonie geldig. Binnen deze bundel kun je zorgeloos bellen, sms’en of internetten.
Ja, op de Youfone Zakelijk abonnementen kun je onbezorgd bellen in heel de EU zonder extra kosten. Dus zowel van NL naar EU als andersom. Dit is een belangrijk verschil t.o.v. de Youfone particuliere abonnementen.
Ja, indien toegestaan vanuit de netwerkprofielen. Indien er gebruik wordt gemaakt van internet buiten de EU, dan kan je gebruik maken van de voordeelopties. Het mooie is dat je deze alleen betaalt als je in het buitenland bent en daadwerkelijk gebruikmaakt van mobiel internet. Je ontvangt een instructie sms bericht waar je met VDL, VDLXL of ROW op kunt reageren. Hierdoor wordt de betreffende bundel van 100MB of 2000MB geactiveerd voor de komende 30 dagen. Dit proces herhaalt zich als de bundel is verbruikt.
Ja Youfone mobiele telefonie verstuurd 3 type notificaties Sms notificatie aan eindgebruiker bij behalen van 80% en 100% van eigen bundel – E-mail notificatie aan Partner (en/of Primair contactpersoon eindklant) bij behalen van 80% en 100% van de bedrijfsbundel – E-mail notificatie aan Partner (en/of Primair contactpersoon eindklant) bij behalen van 50%, 80% en 100% van de Fair Use Policy.
Nee wel kan er een handmatige blokkering op data worden uitgevoerd vanuit MyYoufoneZakelijk.
Ja met nummerbehoud zorgen we ervoor dat telefoonnummers behouden kunnen worden wanneer deze van netwerk of serviceprovider veranderen. Dit geldt voor alle 06-nummers. Voor 097-nummers kan Youfone mobiele telefonie geen nummerbehoud aanvragen.
Deze vind je op de achterzijde van de kaart die wordt meegeleverd bij de 3-in-1 simkaart.
Ja dit doe je handmatig via het instellingenmenu van jou telefoon.
Ja gedurende de looptijd van je contract kun je abonnementen flexibel up- en downgraden per eerstvolgende kalendermaand.
Naar rato wordt de databundel toegekend, ook worden de abonnementskosten naar rato doorbelast.
De particuliere abonnementen van Youfone liggen doorgaans in prijs lager, dit komt omdat erop de zakelijke abonnementen vele zakelijke voordelen zitten en inbegrepen die het prijsverschil waarborgen. Wat zijn de belangrijkste verschillen t.o.v. Youfone Zakelijk:
– 1 abonnement per contract
– Bij afsluiten nieuw abonnement, nieuw contract tegen het dan geldende aanbod.
– Géén zakelijke (BTW) factuur mogelijk
– Geen uniforme contracteinddatum mogelijk over meerdere abonnementen.
– Géén flexibiliteit. Afschalen van abonnementen is afkopen contract.
– Bellen naar EU zit niet binnen abonnement. Hier gelden buitenbundelkosten.
– Service en support via klantenservice Youfone. Dit is ondergebracht in een extern contactcenter. – Doorlooptijden simwissel, nieuwe activaties 2-3 werkdagen.
De kleinzakelijke abonnementen van Youfone zijn net onder de prijs gepositioneerd van Youfone Zakelijk. Op de zakelijke abonnementen zitten vele zakelijke voordelen inbegrepen die het prijsverschil waarborgen. Wat zijn de belangrijkste verschillen t.o.v. Youfone Zakelijk:
– Max. 5 abonnementen per contract
– Bij afsluiten nieuw abonnement wordt er gekeken naar het dan geldende aanbod.
– Geen uniformiteit. Abonnementen die later worden toegevoegd lopen langer door.
– Géén flexibiliteit. Afschalen is afkopen.
– Bellen van NL naar EU zit niet binnen abonnement. Dus extra kosten.
– Service en support via klantenservice Youfone. Dit is ondergebracht in een extern contactcenter. – Doorlooptijden simwissel, nieuwe activaties 2-3 werkdagen.
Ja vanuit MyYoufone Zakelijk kan er binnen 1 minuut een simkaart worden geblokkeerd. Hier zijn twee opties:
– Hardblock
– Softblock
In geval van softblock kan gebruiker nog wel worden gebeld, maar niet meer zelf uitbellen of data verbruiken.
Ja op gebruikersniveau kan het mobiele internet handmatig worden geblokkeerd. Vanaf Q2 2023 komt hier ook een geautomatiseerde variant op beschikbaar.
Ja dit kan d.m.v. netwerkinstellingen per gebruiker.
Ja dit kan d.m.v. netwerkinstellingen per gebruiker. Hetzelfde geldt voor premium sms. Zo voorkom je onverwachte hoge kosten gemaakt worden.
Er zijn diverse netwerkinstellingen te bepalen:
– Voicemail
– Servicenummers (zoals 0800 en 0900 nummers)
– Entertainment nummers (zoals 0909 en 0906)
– Premium sms
– Bellen in het buitenland (roaming)
– Mobiel internet in de EU (roaming)
– Internet buiten de EU (voordeelbundels voordeellanden en Rest van de Wereld)
Bij order inleg (nummer portering of nieuwe activatie) Zal er een netwerkprofiel moeten worden gekozen. Youfone Zakelijk biedt 4 profielen:
– Basis
– Standaard
– Internationaal
– Alles
Door het Basisprofiel te selecteren kan de gebruiker gebruik maken van: – Voicemail – Servicenummers.
Door standaard te selecteren kan de gebruiker gebruik maken van: – Voicemail – Servicenummers – Roaming instellingen.
Door internationaal te selecteren kan de gebruiker gebruik maken van: – Voicemail – Servicenummers – Roaming instellingen – Instellingen voor internet buiten de EU.
Door alles te selecteren kan de gebruiker gebruik maken van: – Voicemail – Servicenummers – Roaming instellingen – Instellingen voor internet buiten de EU – Entertainment nummers – Premium SMS.
Ja dit kan altijd, maar is een handmatige handeling per gebruiker of groep.
Ja dit kan d.m.v. netwerkinstellingen per gebruiker. Er is geen onderscheid te maken tussen EU en buiten EU.
Ja vanuit MyYoufoneZakelijk is dit inzichtelijk
Ja binnen MyYoufone Zakelijk is een brede selectie aan rapporten beschikbaar. Deze zijn binnen 1 minuut te exporteren. Zo heb je snel en eenvoudig inzicht op abonnementen, gebruikersgegevens, simkaartinformatie en contractlooptijden en einddata.
Ja er kunnen 1 of meerdere kostenplaatsen worden gespecificeerd binnen Youfone Zakelijk. Dit kan handig zijn voor de factuur van de klant.
Ja Youfone Zakelijk biedt de optie om per klant meerdere debiteuren aan te maken. Op deze manier creëer je meerdere facturen. Dit kan weer handig zijn bij organisatie met meerdere entiteiten die hier ook een gescheiden factuurstroom vereisten.
Door meerder diensten bij RSH ICT Management onder te brengen profiteer je van geïntegreerde communicatie, waarbij vaste en mobiele telefonie naadloos samenkomen, waardoor efficiënte interne en externe communicatie mogelijk wordt. Bovendien zorgt het gebruik van één dienstverlener voor uniformiteit in dienstverlening, wat resulteert in consistente kwaliteit, ondersteuning en facturering.
Daarnaast leidt het bundelen van vaste en mobiele telefonie, netwerk en systeembeheer tot optimale netwerkprestaties. De dienstverlener kan proactief monitoren, onderhouden en upgraden, waardoor storingen worden geminimaliseerd en de productiviteit wordt gemaximaliseerd. De schaalbaarheid en flexibiliteit worden ook verbeterd, omdat RSH ICT Management snel kan inspelen op veranderende behoeften van je bedrijf, of het nu gaat om het toevoegen van nieuwe gebruikers of het upgraden van systemen.
Bovendien kunnen kosten worden bespaard door het verminderen van overheadkosten die gepaard gaan met het beheren van meerdere leveranciers.
Door het hebben van een aanspreekpunt vereenvoudigt het beheer en de ondersteuning, waardoor meer tijd kan worden besteed aan het laten groeien van je bedrijf en minder tijd aan het coördineren van verschillende leveranciers.